I. ZWROT

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Żaden problem! Masz 30 dni na jego zwrot. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu
1. Wypełnij formularz zwrotu. Pobierzesz go klikając tutaj
2. Odeślij produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres: 

BLINGART
76-251 Łosino
Ku Słońcu 22a
( Koszt przesyłki ponosi kupujący )

Produkty z usługami dodatkowymi nie podlegają zwrotowi ! 


II. WYMIANA

Jednak nie ten produkt? Żaden problem! Masz 30 dni na wymianę produktu. Jeżeli produkt nie posiada śladów użytkowania możesz wymienić na coś innego!
1. Wypełnij formularz wymiany. Pobierzesz go klikając: tutaj.
2. Odeślij produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:

BLINGART 
76-251 Łosino
Ku Słońcu 22a
( Koszt przesyłki ponosi kupujący )

Produkty z usługami dodatkowymi nie podlegają wymianie !

III. REKLAMACJA

Problem z produktem? O nic się nie martw - nie zostawimy Cię z problemem! Poniżej przedstawimy proste kroki do zgłoszenia reklamacji:

1. Zrób zdjęcie wady produktu.
2. Opisz pokrótce występujący problem.
3. Dołącz Imię oraz Nazwisko osoby, która zamawiała produkt.
4. Zgłoszenie prześlij na nasz adres: sklep@blingart.pl

Decyzję o kolejnych etapach reklamacji otrzymasz tego samego dnia w godzinach pracy sklepu ( pon - pt 8-16 )